Chcel by si 10 € ako darček?
Kde máme poslať 10 €?
Vyplňte formulár.
Ak chcete nakupovať,
alebo sa stať aktívnym užívateľom webovej stránky www.psiebudy.sk, pozorne si
prečítajte nižšie uvedené Všeobecné zmluvné podmienky a Vašu objednávku
odošlite iba v prípade, ak súhlasíte so všetkými ustanoveniami tohto dokumentu.
Ďakujeme.
Základné ustanovenie
Nižšie uvedené obchodné podmienky sa týkajú zmluvy uzatvorenej na diaľku
prostredníctvom eshopu www.psiebudy.sk medzi majiteľom webovej
stránky a objednávateľom na základe zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku.
Predmet zmluvy
Zmluva uzavretá na diaľku
stanovuje práva a povinnosti zmluvných strán – majiteľa webovej stránky
a objednávateľa – súvisiacich s objednávaním tovaru cez webovú
stránku www.psiebudy.sk
Zmluvné strany
Táto zmluva vznikla
medzi majiteľom webovej stránky www.psiebudy.sk, spoločnosťou Számel s.r.o. a
užívateľom tejto služby (objednávateľom). Podmienky zmluvy považujú obe strany
za záväzné.
Majiteľ webovej stránky:
Obchodné meno: Számel, s.r.o.
Sídlo: Malookočská ulica 392/39, 930 28 Okoč
IČO: 45 418 535
DIČ: 2022975768
E-mail: info@szamel.sk
Telefón: 00421 905 345 052
Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava oddiel
Sro vložka 25149/T
Orgán dozoru pre ochranu spotrebiteľa
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23
917 01 Trnava 1
Uplatnenie reklamacie resp. sťažnosti:
Malookočská ulica 392/39, 930 28 Okoč
Vznik zmluvy
Podmienkou platnosti
objednávky tovaru cez www.psiebudy.sk je oboznámenie sa s obchodnými
podmienkami a jej prijatie.
Odoslanie vyplnenej
objednávky objednávateľom sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy na základe
podmienok uvedených majiteľom webovej stránky prostredníctvom e-shopu.
Potvrdením objednávky majiteľom webovej stránky dochádza k uzavretiu zmluvy.
Jazyková verzia zmluvy: Slovenská
Popis poskytovanej služby
Webová stránka
www.psiebudy.sk je internetová stránka vytvorená za účelom predaja psích búd,
chovateľských potrieb, doplnkov a súčiastok. Jednotlivé produkty sú podrobne
popísané. Spôsob dopravy a platby si objednávateľ môže zvoliť pri vytvorení
objednávky.
Postup pri nakupovaní
Na webovej stránke
www.psiebudy.sk si môžete vytvoriť objednávku bez registrácie.
Jednotlivé domčeky
si môžete vybrať po kliknutí na odkaz Psie búdy. Na stránke vybraného produktu
sú uvedené všetky informácie súvisiace s príslušným domčekom, doplnkom, alebo
súčiastkou.
Tu sa dá zvoliť
rozmer, respektíve špeciálne vyhotovenie búdy (napr. izolácia, otvárateľná
strecha, tepelná clona, priečka, alebo oddychová terasa).
Domček si objednáte
kliknutím na tlačidlo Objednávam.
V menu Objednávanie
je potrebné ešte raz skontrolovať vybraný produkt a vyznačené
príslušenstvo.
Ďalším krokom je
voľba dodacích a fakturačných údajov. Vyberte spôsob platenia (Platba) a spôsob
doručenia (Doručenie). Tu máte možnosť ešte pridať poznámku v súvislosti s
objednávkou.
Pred odoslaním
objednávky je nevyhnutné prijať podmienky nákupu, ktoré sú podrobne uvedené vo
VZP. Tu sa môžete prihlásiť aj k odberu nášho spravodaja (newsletter).
Pre ukončenie
objednávky je potrebné kliknúť na Poslať objednávku.
Ceny uvedené na
webovej stránke sú ceny vrátane DPH, bez nákladov na dopravu. Náklady na
dopravu automaticky prirátame ku konečnej sume po ukončení
výberu.
Faktúru o objednanom
produkte a nákladoch na dopravu zasielame spolu so zásielkou.
Za škody spôsobené
uvedením nepravdivých a technické problémy, ktoré vzniknú v súvislosti s
objednávkou, spoločnosť Számel s.r.o. nezodpovedá.
Spôsoby platenia
1. Dobierka, platba
v hotovosti:
Objednanú psiu búdu
môžete zaplatiť kuriérovi v hotovosti pri doručení zásielky
2.Cenu vybraného
produktu pri zakúpení priamo v sídle našej spoločnosti je potrebné zaplatiť v
hotovosti.
3.Platba vopred
prevodom na účet:
Konečnú cenu
objednávky je potrebné zaplatiť bankovým prevodom na účet spoločnosti Számel
s.r.o. SK8009000000000193621427 vedený u SLSP, v lehote 4 pracovných dní. V
rubrike „Oznámenia“ je potrebné uviesť meno objednávatela a typ objednaného
domčeka uvedené v spätnom e-maile. Vybranú psiu búdu odosielame po prijatí
úhrady na Vami uvedenú adresu. V prípade, ak úhrada nebude prevedená na náš
účet do 4 pracovných dní, objednávku zrušíme.
Dobierka:
Cenu objednaných
produktov zaplatíte v hotovosti kuriérovi.
Platba v
hotovosti:
Cenu vybraného
produktu pri zakúpení priamo v sídle našej spoločnosti je potrebné zaplatiť v
hotovosti.
Spôsoby dopravy
Kuriérska služba:
Prepravu zásielok
vykonávame prostredníctvom kuriérskej služby, alebo vlastným vozidlom v
pracovných dňoch medzi 8:00 – 18:00 hod.. Termín dodania je 3-14 pracovných
dní.
Ak doručenie
zásielky nebude úspešný, zásielku vráti odosielateľovi. Takto vzniknuté náklady
znáša Objednávateľ.
Osobný odber:
Osobný odber
objednaného tovaru je možný vo vopred - e-mailom alebo telefonicky - dohodnutom
termíne v mieste sídla našej spoločnosti (Slovensko, Malookočská 392/39, 930 28
Okoč).
Prepravné náklady
Prepravné náklady sú
nezávisle od vzdialenosti 75 €.
Objednávateľ sa
zaväzuje, že v súlade so zvoleným spôsobom platenia a doručenia sa postará o
prevzatie zásielky s objednaným produktom/produktmi aj o uhradenie kúpnej
ceny.
Objednávateľ je
povinný zásielku v deň doručenia prevziať a v prípade bezchybného plnenia
podpísať potvrdenku o prevzatí. Neskôr už reklamácie na nekompletnosť zásielky
nebudú akceptované. Objednávateľ sa zaväzuje, že škody vzniknuté neúspešným
doručením zásielky, ku ktorému došlo jeho zapríčinením, uhradí spoločnosti Számel
s.r.o. v celom rozsahu.
V prípade poškodenia
zásielky počas prepravy je objednávateľ povinný túto skutočnosť okamžite
oznámiť majiteľovi tejto webovej stránky, spoločnosti Számel s.r.o., ktorý
zariadi výmenu poškodeného tovaru bezodkladne. Neskôr už reklamácie na
poškodenie zásielky nebudú akceptované. Prepravné náklady za vrátenie a
opätovné odoslanie zásielky znáša majiteľ webovej stránky.
Reklamačný poriadok
Majiteľ webovej
stránky zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí objednávateľom. Pri
použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením.
Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola
dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité
veci, zodpovedá majiteľ webovej stránky za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí
veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový
tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru objednávateľom. Záručná
doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručná doba na služby (oprava alebo
úprava veci) je 3 mesiace. Záručná doba na zhotovenie veci na zákazku je 24
mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej
pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím
tejto lehoty.
Ak má kúpenú vec
uviesť do prevádzky iný podnikateľ než majiteľ webovej stránky, začne záručná
doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ objednávateľ objednal
uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas
poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.
Záručný list sa
vystavuje na žiadosť objednávateľa. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad
o kúpe.
Ak má tovar vadu,
ktorú možno odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. Majiteľ webovej stránky je povinný vadu bez zbytočného odkladu
odstrániť.
Objednávateľ by však
nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa
vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby,
najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na
reklamáciu zanikne.
Opotrebovanie
charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je
kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej
celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
Objednávateľ môže
namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len
súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým majiteľovi webovej stránky nevzniknú
neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Majiteľ
webovej stránky môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za
bezvadnú, ak to objednávateľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu,
ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako
vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy
odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú majiteľovi webovej stránky, ak ide síce o
odstrániteľné vady, ak však objednávateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa
vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné
neodstrániteľné vady, má objednávateľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Práva zo
zodpovednosti za vady sa uplatňujú u majiteľa webovej stránky, na adrese sídla.
Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste majiteľa
webovej stránky alebo v mieste pre objednávateľa bližšom, uplatní objednváateľ
právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v
lehote najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene,
začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak
dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie
sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku,
výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z
ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené
zamietnutie.
Pri uplatnení
reklamácie majiteľ webovej stránky určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo
v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia
reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické
zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď,
v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie
reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má objednávateľ právo od zmluvy
odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Ak objednávateľ
uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže majiteľ
webovej stránky vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného
posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od objednávateľa vyžadovať
úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným
posúdením. Majiteľ webovej stránky je povinný poskytnúť objednávateľovi kópiu
odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní
odo dňa vybavenia reklamácie. Ak objednávateľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12
mesiacoch od kúpy a majiteľ webovej stránky ju zamietol, majiteľ webovej
stránky v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže objednávateľ zaslať
výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie
určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým
súvisiace účelne vynaložené náklady znáša majiteľ webovej stránky bez ohľadu na
výsledok odborného posúdenia. Ak majiteľ webovej stránky odborným posúdením
preukáže zodpovednosť majiteľa webovej stránky za vadu, môže reklamáciu
uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie.
Majiteľ webovej stránky je povinný objednávateľovi uhradiť do 14 dní odo dňa
znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako
aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu
nemožno zamietnuť.
Majiteľ webovej
stránky je povinný pri uplatnení reklamácie vydať objednávateľovi potvrdenie.
Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, majiteľ webovej stránky je povinný
potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť objednávateľovi ihneď; ak nie je
možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu,
najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení
reklamácie sa nemusí doručovať, ak objednávateľ má možnosť preukázať uplatnenie
reklamácie iným spôsobom.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu
Objednávateľ je
oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia
tovaru. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa zákona č. 104/2014 Z.z.
o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na ďialku. Toto právo môže využiť len objednávateľ -
spotrebiteľ.
Tovar sa považuje za
prevzatý objednávateľom okamihom, keď objednávateľ alebo ním určená tretia
osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané
objednávateľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia
tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar
pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného
dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva
opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
Objednávateľ môže
odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ nemôže
odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
Objednávateľ môže
uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom
nosiči (napr. e-mailom), prípadne odoslaním vyplneného formulára, ktorý je
dostupný na www.psiebudy.sk/formular-na-odstupenie-od-zmluvy.
Právo na odstúpenie
od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v
posledný deň 14-dňovej lehoty.
Po doručení
oznámenia o odstúpení od zmluvy majiteľ webovej stránky vráti najneskôr do 14
dní objednávateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo
v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných
nákladov a poplatkov. Majiteľ webovej stránky vráti platbu rovnakým spôsobom,
ako objednávateľ použil pri svojej platbe. Objednávateľ sa môže s majiteľom
webovej stránky dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.
Majiteľ webovej
stránky nie je povinný uhradiť objednávateľovi dodatočné náklady, ak si
objednávateľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný
spôsob doručenia ponúkaný majiteľom webovej stránku. Dodatočnými nákladmi sa
rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil objednávateľ, a
nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný majiteľom webovej
stránky.
Pri odstúpení od
zmluvy majiteľ webovej stránky nie je povinný vrátiť objednávateľovi platby
pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým objednávateľ nepreukáže zaslanie
tovaru späť majiteľovi webovej stránky, ibaže majiteľ webovej stránky navrhne,
že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
Objednávateľ je
povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť
alebo ho odovzdať majiteľovi webovej stránku alebo osobe poverenej majiteľom
webovej stránky na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak
bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Pri odstúpení od
zmluvy znáša objednávateľ iba náklady na vrátenie tovaru majiteľovi webovej
stránky alebo osobe poverenej majiteľom webovej stránky na prevzatie tovaru a
aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné
vrátiť prostredníctvom pošty. V prípade vrátenia psej búdy (ktorá nebola
upravená podľa požiadaviek objednávateľa), majiteľ webovej stránky zabezpečí
vyzdvihnutie búdy u objednávateľa a jej prepravu naspäť
k majiteľovi webovej stránky.
Objednávateľ
zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na
zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Objednávateľ má po
doručení tovaru možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôže však tovar používať, ak
odstupuje od zmluvy. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti
tovaru by mal objednávateľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým
spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Od objednávateľa sa
vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipuloval a
kontroloval ho s náležitou starostlivosťou.
Záruka, garancia
Záruka sa vzťahuje
na konštrukciu, obloženie, vybavenie, zatekanie, kvalitu použitých materiálov,
stabilitu, izoláciu (ak bolo dohodnuté), ako aj na impregnáciu dodaného
tovaru.
Záruka sa nevzťahuje
na poškodenie rozhryzením, na zahnívanie a rozklad dôsledkom osadenia domčeka
na nevyhovujúci podklad, na opotrebenie každodenným používaním, používaním v
rozpore s určením produktu alebo hrubým zaobchádzaním, na poškodenia
zapríčinené nesprávnym používaním (napr. mechanické vplyvy, rozhryzenie,
doškriabanie, údery, atd.).
Podmienkou
uplatnenia záruky je faktúra, na ktorej je vyznačený dátum predaja a deň
začiatku plynutia záručnej doby. A
Alternatívne riešenie sporov
Objednávateľ
– spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na majiteľa webovej stránky so žiadosťou o
nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým majiteľ
webovej stránku vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že majiteľ
webovej stránky porušil jeho spotrebiteľské práva.
Podľa zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom
riešení spotrebiteľských sporov a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom znení (ďalej len “zákon č.
391/2015 Z.z.”) má objednávateľ takisto právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej
len “subjekt ARS”), a to v prípade, že majiteľ webovej stránky na jeho žiadosť
o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jeho
odoslania. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona
391/2015 Z.z.
Zoznam subjektov ARS je uvedený na stránke
Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným
podľa ustanovenia §12 zákona 391/2015 Z.z..
Objednávateľ má možnosť podať sťažnosť aj
prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná
online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.
Alternatívne
riešenie sporov môže využiť len objednávateľ – fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie
sporov sa týka len sporu medzi objednávateľom a majiteľom webovej stránky,
vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou
zmluvou. Toto alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na
diaľku, netýka sa však sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjekt ARS môže od objednávateľa požadovať úhradu poplatku za začatie
alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
OCHRANA OSOBNÝCH
ÚDAJOV
Osobné údaje zákazníka sú spracovávané
predávajúcim ako správcom osobných údajov.
Poskytnutie osobných údajov zákazníkom je
dobrovoľné, ale nevyhnutné pre účely založenia objednávky, využívania uvedených
elektronických služieb, uzatvorenia kúpnej zmluvy.
Predávajúci využíva zodpovedajúce technické a
organizačné prostriedky, zaisťujúce ochranu spracovávaných osobných údajov.
Osobné údaje zákazníka poskytnuté vrámci
internetového obchodu alebo získané na základe aktivít na internete alebo
prostredníctvom aplikácie budú predávajúcim spracovávané za konkrétnym
popísaným účelom, uvedeným v zodpovedajúcom formulári internetového obchodu a
podrobne popísaných v internej smernici o ochrane osobných údajov, dostupných v
internetovom obchode.
Zákazníkovi zásadne, v závislosti od využívania konkrétnych funkcionalít, prin