VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY
Ak chcete nakupovať, alebo sa stať aktívnym užívateľom
webovej stránky www.psiebudy.sk, pozorne si prečítajte nižšie uvedené Všeobecné
zmluvné podmienky a Vašu objednávku odošlite iba v prípade, ak súhlasíte so
všetkými ustanoveniami tohto dokumentu. Ďakujeme.
Základné ustanovenie
Nižšie uvedené obchodné podmienky sa týkajú zmluvy
uzatvorenej na diaľku prostredníctvom eshopu www.psiebudy.sk medzi majiteľom
webovej stránky a objednávateľom na základe zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku.
Predmet zmluvy
Zmluva uzavretá na diaľku stanovuje práva a povinnosti
zmluvných strán – majiteľa webovej stránky a objednávateľa – súvisiacich s
objednávaním tovaru cez webovú stránku www.psiebudy.sk
Zmluvné strany
Táto zmluva vznikla medzi majiteľom webovej stránky www.psiebudy.sk,
spoločnosťou Számel s.r.o. a užívateľom tejto služby (objednávateľom).
Podmienky zmluvy považujú obe strany za záväzné.
Majiteľ webovej stránky:
Obchodné meno: Számel, s.r.o.
Sídlo: Mlynská ulica 4430, Velký Meder 93201
IČO: 45 418 535
DIČ: 2022975768
E-mail: info@szamel.sk
Telefón: 00421 905 345 052
Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu
Trnava oddiel Sro vložka 25149/T
Orgán dozoru pre ochranu spotrebiteľa
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23
917 01 Trnava 1
Uplatnenie reklamacie resp. sťažnosti:
Vznik zmluvy
Podmienkou platnosti objednávky tovaru cez www.psiebudy.sk
je oboznámenie sa s obchodnými podmienkami a jej prijatie.
Odoslanie vyplnenej objednávky objednávateľom sa považuje za
návrh na uzavretie zmluvy na základe podmienok uvedených majiteľom webovej
stránky prostredníctvom e-shopu. Potvrdením objednávky majiteľom webovej
stránky dochádza k uzavretiu zmluvy.
Jazyková verzia zmluvy: Slovenská
Popis poskytovanej služby
Webová stránka www.psiebudy.sk je internetová stránka
vytvorená za účelom predaja psích búd, chovateľských potrieb, doplnkov a
súčiastok. Jednotlivé produkty sú podrobne popísané. Spôsob dopravy a platby si
objednávateľ môže zvoliť pri vytvorení objednávky.
Postup pri nakupovaní
Na webovej stránke www.psiebudy.sk si môžete vytvoriť
objednávku bez registrácie.
Jednotlivé domčeky si môžete vybrať po kliknutí na odkaz
Psie búdy. Na stránke vybraného produktu sú uvedené všetky informácie súvisiace
s príslušným domčekom, doplnkom, alebo súčiastkou.
Tu sa dá zvoliť rozmer, respektíve špeciálne doplnky (napr.
vyberateľná priečka, alebo oddychová terasa, alebo matrace atď..). Všetky psie búdy sú izolované a teraz,
otváratelnú strechu a tepelný clon dostanete k tomu ako darček.
Domček si objednáte kliknutím na tlačidlo „Vložím do košíka“.
V menu Objednávanie je potrebné ešte raz skontrolovať
vybraný produkt a vyznačené príslušenstvo.
Ďalším krokom je voľba dodacích a fakturačných údajov.
Vyberte spôsob platenia (Platba) a spôsob doručenia (Doručenie). Tu máte
možnosť ešte pridať poznámku v súvislosti s objednávkou.
Pred odoslaním objednávky je nevyhnutné prijať podmienky
nákupu, ktoré sú podrobne uvedené vo VZP. Tu sa môžete prihlásiť aj k odberu
nášho spravodaja (newsletter).
Pre ukončenie objednávky je potrebné kliknúť na Potvrdenie
objednávky.
Ceny uvedené na webovej stránke sú ceny vrátane DPH, bez
nákladov na dopravu. Náklady na dopravu automaticky prirátame ku konečnej sume po ukončení výberu.
Faktúru o objednanom produkte a nákladoch na dopravu
zasielame spolu so zásielkou.
Za škody spôsobené uvedením nepravdivých a technické
problémy, ktoré vzniknú v súvislosti s objednávkou, spoločnosť Számel s.r.o.
nezodpovedá.
Spôsoby platenia
1. Dobierka, platba v hotovosti:
Objednanú psiu búdu môžete zaplatiť šoférovi v hotovosti pri
doručení zásielky
2.Cenu vybraného produktu pri zakúpení priamo v sídle našej
spoločnosti je potrebné zaplatiť v hotovosti.
3.Platba vopred prevodom na účet:
Konečnú cenu objednávky je potrebné zaplatiť bankovým
prevodom na účet spoločnosti Számel s.r.o. SK8009000000000193621427 vedený u
SLSP, v lehote 4 pracovných dní. V rubrike „Oznámenia“ je potrebné uviesť meno
objednávatela a typ objednaného domčeka uvedené v spätnom e-maile. Vybranú psiu
búdu odosielame po prijatí úhrady na Vami uvedenú adresu. V prípade, ak úhrada
nebude prevedená na náš účet do 4 pracovných dní, objednávku zrušíme.
Spôsoby dopravy
Kuriérska služba:
Doručuje sa s vlastným vodičom a našim autom v pracovné dni
medzi 6-20 hod, doba dodania je 2-15 pracovných dní, takto vieme zabezpečiť
dovoz zdarma. 1 alebo 2 dni pred doručením zavoláme objednávateľovi na uvedené
telefónne číslo a oznámime dátum a približný čas doručenia, aby sme predišli
zbytočné problémy nedoručenia objednaného tovaru. 10-30 minút pred doručením
vodič zavolá objednávateľa a upresní čas príchodu.
Podmienky bezplatného doručenia:
-
Zákazník je povinný zabezpečiť pomôc pri
vykládke. V závislosti od veľkosti búdy, vodičovi zabezpečím 1-2 pomocníkov pri
výklade. Vodič Vám pomôže vyložiť búdu, výlučne za plot. Doručenie zdarma
nezahŕňa pohybovanie alebo nosenie búdy vo dvore, lebo to nie je prácou vodiča!
-
- Ak nemôžete poskytnúť pomoc pri vykládke,
musíte to vopred uviesť v čase uvedenom pri objednávke. Výška poplatku za nakládku:
80 €
Upozornenie! Napriek tomu v prípade neúspešného doručenia
má poskytovateľ právo fakturovať
zákazníkovi náklady na doručenie, čo je 65 €.
Expresnú rýchlu zásielku posieláme s kurierskou službou
Schenker, čo trvá 2-5 pracovné dní
Expresá rýchlá zásielka a balné: 100€
Osobný odber:
Osobný odber objednaného tovaru je možný vo vopred -
e-mailom alebo telefonicky - dohodnutom termíne v mieste sídla našej
spoločnosti (Slovensko, Malookočská 392/39, 930 28 Okoč).
Prepravné náklady
- Dopravné náklady: Zdarma
- Expresá rýchlá zásielka: 100€ (2-5 pracovné dni)
Objednávateľ sa zaväzuje, že v súlade so zvoleným spôsobom
platenia a doručenia sa postará o prevzatie zásielky s objednaným
produktom/produktmi aj o uhradenie kúpnej ceny.
Objednávateľ je povinný zásielku v deň doručenia prevziať a
v prípade bezchybného plnenia podpísať potvrdenku o prevzatí. Neskôr už
reklamácie na nekompletnosť zásielky nebudú akceptované. Objednávateľ sa
zaväzuje, že škody vzniknuté neúspešným doručením zásielky, ku ktorému došlo
jeho zapríčinením, uhradí spoločnosti Számel s.r.o. v celom rozsahu.
V prípade poškodenia zásielky počas prepravy je objednávateľ
povinný túto skutočnosť okamžite oznámiť majiteľovi tejto webovej stránky,
spoločnosti Számel s.r.o., ktorý zariadi výmenu poškodeného tovaru bezodkladne.
Neskôr už reklamácie na poškodenie zásielky nebudú akceptované. Prepravné
náklady za vrátenie a opätovné odoslanie zásielky znáša majiteľ webovej
stránky.
Reklamačný poriadok
Majiteľ webovej stránky zodpovedá za vady, ktoré má tovar
pri prevzatí objednávateľom. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady
vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu
cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o
veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá majiteľ webovej
stránky za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový tovar je 3 rokov, ktorá plynie od
prevzatia tovaru objednávateľom. Záručná doba na použitý tovar je 3 rokov.
Záručná doba na služby (oprava alebo úprava veci) je 3 mesiace. Záručná doba na
zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale
alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba
neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než
majiteľ webovej stránky, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do
prevádzky, pokiaľ objednávateľ objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do
troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby
potrebnú súčinnosť.
Záručný list sa vystavuje na žiadosť objednávateľa. Na
uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.
Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má objednávateľ
právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Majiteľ webovej stránky je
povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Objednávateľ by však nemal ďalej používať vec, na ktorej
zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez
zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po
uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo
použitie sa nepovažuje za vadu. Nejde o
vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než
záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému
opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.
Objednávateľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu
veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým majiteľovi
webovej stránky nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo
závažnosť vady. Majiteľ webovej stránky môže vždy namiesto odstránenia vady
vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to objednávateľovi nespôsobí závažné
ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec
mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci
alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú majiteľovi
webovej stránky, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však objednávateľ nemôže
pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne
užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má objednávateľ právo na primeranú
zľavu z ceny veci.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u majiteľa
webovej stránky, na adrese sídla. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný
servis, ktorý je v mieste majiteľa webovej stránky alebo v mieste pre
objednávateľa bližšom, uplatní objednváateľ právo na opravu v záručnom servise.
Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od
prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola
poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného
konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny
výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie
plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení reklamácie majiteľ webovej stránky určí spôsob
vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3
pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä
ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby,
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno
reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie
reklamácie má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu
výrobku za nový výrobok.
Ak objednávateľ uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12
mesiacov od kúpy, môže majiteľ webovej stránky vybaviť reklamáciu zamietnutím
len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia
nebude od objednávateľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné
náklady súvisiace s odborným posúdením. Majiteľ webovej stránky je povinný
poskytnúť objednávateľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie
reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak objednávateľ
reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a majiteľ webovej stránky
ju zamietol, majiteľ webovej stránky v doklade o vybavení reklamácie uvedie,
komu môže objednávateľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok
zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj
všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša majiteľ webovej
stránky bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak majiteľ webovej stránky
odborným posúdením preukáže zodpovednosť majiteľa webovej stránky za vadu, môže
reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba
neplynie. Majiteľ webovej stránky je povinný objednávateľovi uhradiť do 14 dní
odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné
posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova
uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Majiteľ webovej stránky je povinný pri uplatnení reklamácie
vydať objednávateľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, majiteľ
webovej stránky je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť
objednávateľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa
doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak
objednávateľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania
dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Objednávateľ má právo odstúpiť od
zmluvy podľa zákona č. 104/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na ďialku. Toto právo
môže využiť len objednávateľ - spotrebiteľ.
Tovar sa považuje za prevzatý objednávateľom okamihom, keď
objednávateľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky
časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané objednávateľom v jednej objednávke
dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo
kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia,
okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek
spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre
jedného spotrebiteľa (napríklad búdy, pri ktorých si objednávateľ vybral meno
psa, ktoré bude uvedené na búde, alebo búdy, ktorých rozmery či vlastnosti si
objednávateľ vyžiadal a sú odlišné od štandardne ponúkaných možností uvedených
pri jednotlivých produktoch),
predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je
vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého
ochranný obal bol po dodaní porušený,
predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po
dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
Objednávateľ môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej
podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom), prípadne odoslaním
vyplneného formulára, ktorý je dostupný na
www.psiebudy.sk/formular-na-odstupenie-od-zmluvy.
Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním
oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty.
Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy majiteľ webovej
stránky vráti najneskôr do 14 dní objednávateľovi všetky platby, ktoré od neho
prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu,
dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Majiteľ webovej stránky vráti
platbu rovnakým spôsobom, ako objednávateľ použil pri svojej platbe.
Objednávateľ sa môže s majiteľom webovej stránky dohodnúť aj na inom spôsobe
vrátenia platby.
Majiteľ webovej stránky nie je povinný uhradiť objednávateľovi
dodatočné náklady, ak si objednávateľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako
je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný majiteľom webovej stránku.
Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si
zvolil objednávateľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný
majiteľom webovej stránky.
Pri odstúpení od zmluvy majiteľ webovej stránky nie je
povinný vrátiť objednávateľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo
kým objednávateľ nepreukáže zaslanie tovaru späť majiteľovi webovej stránky,
ibaže majiteľ webovej stránky navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním poverenej osoby.
Objednávateľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa
odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať majiteľovi webovej
stránku alebo osobe poverenej majiteľom webovej stránky na prevzatie tovaru.
Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu
najneskôr v posledný deň lehoty.
Pri odstúpení od zmluvy znáša objednávateľ iba náklady na
vrátenie tovaru majiteľovi webovej stránky alebo osobe poverenej majiteľom
webovej stránky na prevzatie tovaru a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý
vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Objednávateľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré
vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec
zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Objednávateľ má po doručení tovaru možnosť odskúšať jeho
funkčnosť, nemôže však tovar používať, ak odstupuje od zmluvy. Na účely
zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru by mal objednávateľ s
tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo
umožnené v „kamennom“ obchode. Od objednávateľa sa vyžaduje, aby počas lehoty
na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipuloval a kontroloval ho s náležitou
starostlivosťou.
Záruka, garancia
3 ročná záruka sa vzťahuje na konštrukciu, obloženie,
stabilitu a na izoláciu (ak bolo dohodnuté),
na dodanom tovare.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie rozhryzením, na
zahnívanie a rozklad dôsledkom osadenia domčeka na nevyhovujúci podklad, na
opotrebenie každodenným používaním, používaním v rozpore s určením produktu
alebo hrubým zaobchádzaním, na poškodenia zapríčinené nesprávnym používaním
(napr. mechanické vplyvy, rozhryzenie, doškriabanie, údery, atd.).
Ďalej majiteľ psej búdy, je povinný ročne natrieť psiu búdu
s ochranným UV náterom, a to zdokumentovať aj s fotkamy, inak záruka stratí
právoplatnosť.
Podmienkou uplatnenia záruky je faktúra, alebo pokladniční
blok na ktorej je vyznačený dátum predaja a deň začiatku plynutia záručnej
doby.
Alternatívne riešenie sporov
Objednávateľ – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na majiteľa
webovej stránky so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný
so spôsobom, ktorým majiteľ webovej stránku vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa
domnieva, že majiteľ webovej stránky porušil jeho spotrebiteľské práva.
Podľa zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v aktuálnom znení (ďalej len “zákon č. 391/2015
Z.z.”) má objednávateľ takisto právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len “subjekt
ARS”), a to v prípade, že majiteľ webovej stránky na jeho žiadosť o nápravu
odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jeho odoslania. ARS
subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z.
Zoznam subjektov ARS je uvedený na stránke Ministerstva
hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným
podľa ustanovenia §12 zákona 391/2015 Z.z..
Objednávateľ má možnosť podať sťažnosť aj prostredníctvom
platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len objednávateľ –
fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v
rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi objednávateľom a majiteľom
webovej stránky, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so
spotrebiteľskou zmluvou. Toto alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených
na diaľku, netýka sa však sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjekt ARS môže od objednávateľa požadovať úhradu poplatku za začatie
alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje zákazníka sú spracovávané predávajúcim ako
správcom osobných údajov.
Poskytnutie osobných údajov zákazníkom je dobrovoľné, ale
nevyhnutné pre účely založenia objednávky, využívania uvedených elektronických
služieb, uzatvorenia kúpnej zmluvy.
Predávajúci využíva zodpovedajúce technické a organizačné
prostriedky, zaisťujúce ochranu spracovávaných osobných údajov.